Cvičenia pre tehotné ženy a mamičky s deťmi...

Cvičenie pre tehotné ženy

Cvičenie v 2.tirmestri , je pre ženu najjednoduchšie a najprirodzenejšie. Je plná elánu, cíti sa byť fit a zvládne toho oveľa viac ako v 1.trimestri.

Cvičenie v 3.trimestri je oveľa namáhavejšie pre ženu, keď si to porovná s predchádzajúcim obdobím. A preto sú aj naše cvičenia tomu prispôsobené a pracujeme tak, aby žena nemusela často meniť pozície, práca s nižšími váhami a menším počtom opakovaní

Forma cvičenia

Cvičenie trvá 60 min
Kruhový tréning, cvičenie na čas, cvičenie na stanovištiach

 

Cena 

40

Pre koho je cvičenie určené

žena v 12-35 týždni

 

Popis

Pri cvičení využívame náčinie ako sú činky (váha od 1-4kg), bosu, ale aj fitlopty, expandery a overball. Nezabúdame ani na relaxáciu, dychové cvičenia, strečing, cievnu gymnastiku či kegelove cviky (cvičenia na panvové dno)

 

Čo si so sebou priniesť

Uterák, voda, tehotenská knižka, prípadne vlastnú karimatku

V cene je zahrnuté:

PRE MAMIČKY: fit tyčinky, vložky do podprseniek, hygienické vložky, požičiavanie uterákov, karimatky,

 

Kontaktujte nás

+421 907 085 212
info@bellykick.sk