Cvičenia pre tehotné ženy a mamičky s deťmi...

Tehotenské cvičenie s fyzioterapeutkou

Pravidelným a Vašej telesnej kondícii primeraným cvičením v tehotenstve pod odborným vedením fyzioterapeuta:
* SI UDRŽÍTE SPRÁVNE, POSTUPUJÚCEMU ŠTÁDIU TEHOTENSTVA, ZODPOVEDAJÚCE DRŽANIE TELA, PRISPEJETE K POTLAČENIU POCITU ÚNAVY, ZÍSKATE VIAC ENERGIE A VNÚTORNEJ POHODY,
* ZMIERNITE TYPICKÉ TEHOTENSKÉ BOLESTI CHRBTA, ŠIJE A KĹBOV,
* VŠESTRANNE PRIPRAVÍTE SVOJE TELO NA PÔROD A NA PRVÉ TÝŽDNE S BÁBÄTKOM
* POLOŽÍTE DÔLEŽITÉ ZÁKLADY NA RÝCHLEJŠIU A ÚPLNEJŠIU REGENERÁCIU PO PÔRODE,
* ZAŽIJETE KOPEC ZÁBAVY A SUPER ATMOSFÉRU PRI SKUPINOVÝCH CVIČENIACH.

ÚČASŤ NA TOMTO KURZE NIE JE VHODNÁ V NASLEDUJÚCICH PRÍPADOCH

* AKÚTNE INFEKCIE,
* DIAGNOSTIKOVANÁ PODVÝŽIVA (HYPOTROFIA) PLODU,
* SKLON K PREDČASNÝM KONTRAKCIÁM,
* PREDČASNÉ SKRÁTENIE KRČKA MATERNICE,
* CHRONICKÉ OCHORENIA SRDCA ALEBO PĽÚC,
*CHUDOKRVNOSŤ (ANÉMIA),
*EXTRÉMNE ZNÍŽENÁ ALEBO ZVÝŠENÁ TELESNÁ HMOTNOSŤ.

 

V NASLEDUJÚCICH PRÍPADOCH SA SPÝTATE SVOJHO LEKÁRA, ČI VÁM ÚČASŤ NA TOMTO KURZE ODPORÚČA:

* CUKROVKA A OCHORENIA ŠTÍTNEJ ŽĽAZY,
* VYSOKÝ KRVNÝ TLAK,
* OPERÁCIE V PODBRUŠÍ,
* PODSTÚPENÁ LIEČBA NEPLODNOSTI,
* VIACPLODOVÉ TEHOTENSTVO,
* PREDČASNÉ PÔRODY ALEBO POTRATY V MINULOSTI,
* POLOHA PLODU PANVOVÝM KONCOM V TREŤOM TRIMESTRI.

 

Naša cvičebná hodina má 4 časti:

* Intro – Na úvod si vždy krátko povieme, čo budeme dnes robiť a prečo je to dôležité.
* Warm Up – Mobilizačnými cvičeniami a krátkymi celotelovými cvičeniami s využitím tanečných prvkov rozprúdime krvný obeh, uvoľníme svalové napätie a odstránime stuhnutosť kĺbov.
* Strength, Flex & Balance – Posilňujeme jednotlivé svalové skupiny, zlepšujeme pohyblivosť kĺbov, vykonávame cievnu gymnastiku, učíme sa, ako si aj v priebehu tehotenstva udržať kvalitné bránicové dýchanie, nacvičujeme rovnováhu, stabilitu a správne držanie tela, skvalitňujeme súhru brušných svalov, bránice a svalov panvového dna, venujeme sa chrbtici, šiji, krížovej oblasti, diastáze brušných svalov a mnohým iný témam. Podľa potreby používame fitlopty, ľahké činky, overball, expandery a balančné plošiny.
* Stretch & Relax – Cvičenie ukončujeme jemným strečingom sprevádzaným pokojným, hlbokým dýchaním a celkovým telesným a duševným uvoľnením.

 

Forma cvičenia

Cvičenie trvá 60 min
Kruhový tréning, cvičenie na čas, cvičenie na stanovištiach

 

Cena kurzu a dĺžka trvania

40 € / 4 týždne

 

Pre koho je cvičenie určené

žena v 12-35týždni

 

Popis

Pri cvičení využívame náčinie ako sú činky (váha od 1-4kg), bosu, ale aj fitlopty, expandery a overball. Nezabúdame ani na relaxáciu, dychové cvičenia, strečing, cievnu gymnastiku či kegelove cviky (cvičenia na panvové dno)

 

Čo si so sebou priniesť

Uterák, voda, tehotenská knižka, prípadne vlastnú karimatku

Aktuálne termíny cvičenia -Janotova 

Utorok od 5.3. do 26.3.

15:30-16:30

16:45-17:45

Štvrtok od 7.3. do 28.3.

16:30-17:30

17:45-18:45

 
Chceš prísť na skúšobnú hodinu?Viac informácii

V cene je zahrnuté:

PRE DETI: plienky,vlhčené servítky, sáčky na plienky, chrumky, jedálenska stolička pre deti

PRE MAMIČKY: fit tyčinky, vložky do podprseniek, hygienické vložky, požičiavanie uterákov, karimatky,

Prihláška na kurz

 
Použitím tohto formulára súhlasím so spracovaním, uchovávaním a manipuláciou so svojimi osobnými údajmi pre účely značky Bellykick – Mgr. Vladimíra Šmelková - Bellykick. *
 

Kontaktujte nás

+421 907 085 212
info@bellykick.sk